МАРКЕТИНГ. 10 НАЙКРАЩИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВАШОГО БІЗНЕСУ У 2022 РОЦІ

Розвиток електронної комерції у світі: поточна ситуація та прогнози. Ключові тренди e-commerce у 2022 році: яке майбутнє чекає на електронну комерцію

Завдяки потенційній діджиталізації ніша електронної комерції стала драйвером вимушених трансформацій у світовій економіці, а пандемія COVID-19 надала електронній комерції додатковий бонус. Зміна споживчих звичок та боротьба за увагу покупців змусила компанії переходити на ведення бізнесу онлайн. Електронна комерція продовжує зміцнювати свої позиції – аналітики Group M прогнозують збільшення її частки в світовому роздрібному товарообігу до 25% до 2024 року.

За останні роки з розвитком електронної комерції ми відкрили для себе багато нового, починаючи від процесів і закінчуючи технологічною реальністю. Давайте подивимося, які тренди електронної комерції актуальні в 2022 році і що на нас чекає в майбутньому.

Розширення ринку електронної комерції: загальні тенденції розвитку в найближчі роки

За прогнозами експертів, у 2022 році глобальні продажі на ринку електронної комерції перевищать $5,5 трлн, до 2025 року цей показник оцінюється в $7,4 трлн.

Зацікавленість покупців до віддаленої взаємодії з продавцями продовжує зростати. Якщо до пандемії ключовим фактором залучення споживачів було поліпшення досвіду покупок, то в період COVID-19 на рішення перейти в онлайн додатково вплинули обмеження на офлайн-покупки і попит на доставку товарів. Як наслідок, споживчі звички змінилися, а нові рішення стали активно впроваджуватися користувачами. У сучасних реаліях вони сприймаються вже не як рекламні кампанії, а як важливі умови, що формують купівельну поведінку.

Тенденції електронної комерції в 2022 році спрямовані на створення максимально зручного процесу покупки для споживача, з швидким вирішенням всіх його питань і сумнівів.