Контекстна реклама під час карантинних обмежень стала неймовірно популярною та актуальною. І в 2022 році, за прогнозами провідних рекламних агентств, ця тенденція збережеться.
Що стосується основних трендів в PPC-маркетингу, на які варто звернути увагу, то вони полягають в наступному:
Тотальна автоматизація
Процеси автоматизації в контекстній рекламі будуть набирати обертів ще активніше. І це не просто примха, а реальний інструмент досягнення успіху в цифровому маркетингу.
Тому особливу увагу варто приділити тестуванню та аналізу оголошень. Це допоможе своєчасно внести поліпшення в кампанію, а також визначити найбільш ефективний рекламний формат.
Штучний інтелект
Завдяки його розвитку з’явиться ще багато нових технологій, і цей процес не пройде повз контекстну рекламу. Так, одна зі “свіжих” розумних систем дозволяє автоматично робити ставки на оголошення, і це тільки початок. Активне використання ШІ дозволить підвищити рентабельність рекламних вкладень з оплатою за клік.
Нові методи збору даних
Питання конфіденційності в інтернеті з кожним роком стає все гостріше. Відмова від файлів cookie – це найближче майбутнє, і про це варто замислитися вже зараз. Тож саме час подумати про інші способи збору даних, щоб не бути захопленим зненацька.
Переорієнтація рекламних каналів
Історії та відео в Instagram і TikTok продовжують набирати популярність як ефективні рекламні майданчики. Ці соціальні платформи стрімко розвиваються і пропонують цікаві можливості для PPC-маркетингу. Переваги цього очевидні: чим більше платформ для реклами, тим більше шансів на успішну кампанію.
Акцент на відеорекламу
Популярність відео як ефективного інструменту продажів стрімко зросла за останній рік. Відео отримують все більше кліків, і ця тенденція збережеться і в наступному році. Плюс до цього додасться захоплююча віртуальна реальність.
Оптимізація під мобільні гаджети
Смартфони все більше витісняють ПК з точки зору інтернет-серфінгу та онлайн-покупок. Адаптація сайтів під маленькі екрани в світлі цих подій навіть не обговорюється. При цьому все більшої популярності набуває голосовий пошук. Вкрай важливо враховувати ці особливості при плануванні PPC-стратегії.
Тандем з SEO
PPC і SEO можна і потрібно синхронізувати. Разом ці два інструменти працюють ще краще і ефективніше. Застосовуючи новий принцип, можна створити дійсно працюючу рекламу. І це явний тренд 2022 року.
Висновки
Знаючи PPC тренди, можна не тільки випередити своїх конкурентів, але і охопити максимальну кількість аудиторії, а значить отримати максимальну вигоду від рекламної кампанії.