WEB 3.0, МЕТАВСЕСВІТ ТА РЕКЛАМА МАЙБУТНЬОГО

Що таке Web 3.0?

Ця нова децентралізована інтернет-технологія зосереджена на штучному інтелекті, а також на машинному навчанні. Обіцяючи створити більш прозорий і безпечний Інтернет, у якому всі користувачі можуть брати участь, не боячись втрати конфіденційності та безпеки.

Також називається мережею цінностей, оскільки вона пов’язує децентралізацію з правами людини; яка в результаті показує рівність усіх, що надає реальну цінність людям, які її споживають; з іншого боку, ми знаємо, який позитивний вплив Web 3.0 матиме на всі галузі, які використовують Інтернет.

Особливості маркетингу Web 3.0

Семантичний веб (WS)

Семантична мережа дозволяє людям і комп’ютерам спілкуватися ефективніше, використовуючи метадані для розшифровки вмісту в машиночитаній формі.

Штучний інтелект (AI)

Web 3.0 має штучний інтелект, технологію обробки природної мови (NLP), яка допомагає комп’ютерам інтерпретувати та розуміти людську мову, але краще обробляти інформацію як надані дані, і таким чином керувати точними рішеннями та відповідями.

всюдисуща мережа

Велика кількість пристроїв, підключених до Інтернету, зростає щодня, завдяки Інтернету речей (loT), Web 3.0 є всюдисущим, оскільки він є скрізь, він доступний для всіх і для всіх.

Перехід від Web 1.0 до Web 3.0

Web 1.0 was the internet where it all began, as it gave us facilities to search, navigate, write, and click. With Web 2.0 we were able to build, design and sell; tastes were formed by social networks. Then with Web 3.0 we want to close the gap between the digital and the physical, not only creating a profile on the internet, but living in it, also addressing the Metaverse, NFTs, Blockchain technology, etc. and make it safer for users.

Web 3.0 is the so-called Metaverse

Web 1.0 був Інтернетом, з чого все почалося, оскільки він дав нам можливості для пошуку, навігації, написання та клацання. З Web 2.0 ми змогли будувати, проектувати та продавати; смаки формували соціальні мережі. Тоді за допомогою Web 3.0 ми хочемо усунути розрив між цифровим і фізичним, не лише створивши профіль в Інтернеті, але живучи в ньому, також звернувшись до метавсесвіту, NFT, технології блокчейн тощо, і зробити це безпечнішим для користувачів.

Web 3.0 — це так званий Метавсесвіт

Діє як децентралізований віртуальний інтерфейс, створюючи власний віртуальний простір для спілкування та взаємодії користувачів, гри та покупок; в результаті чого бренди винагороджуються за їх креативність та інновації.

Однак люди також будуть підключатися до Інтернету, і вони зможуть отримувати компенсацію за свій час і дані.

Децентралізація

Так звана децентралізація означає, що тепер у Web 3.0 інформація зберігається в кількох місцях одночасно, а не на одному сайті; це означає, що не буде єдиного центру зберігання даних.

Таким чином, однією з переваг є те, що немає посередників, оскільки особа сама контролює свої дані, як ми вже згадували раніше, також немає ризику збою сервера, крадіжки даних, а тим більше зовнішньої авторизації; що забезпечує більшу безпеку та конфіденційність; з іншого боку, користувачі відчують більше приваблення до тривимірного дизайну.

Виконуйте події в Метавсесвіті

Зараз у віртуальній реальності або під назвою Metaverse хороша маркетингова стратегія, застосована до цього нового Інтернету, полягає у проведенні маркетингових подій віртуально на таких платформах, як Decentraland, інтерактивний та дуже інноваційний спосіб захопити своїх клієнтів цим новим досвідом.

Цифровий оперативний маркетинг через Web 3.0 Токени конвертуються в нову валюту для використання в якості оплати, крім того, що їх можна використовувати для голосування в додатку. Замість купонів користувачі можуть отримувати винагороду токенами, в результаті чого більше людей і компаній отримають вигоду. З іншого боку, оперативна сумісність між різними об’єктами різко